برسی کامل هیوندا مدل i40

تاریخ ارسال : 1400/09/10

مردم با توجه به فرهنگ و محیط زندگیشان سلایق مختلفی دارند و این تفاوت سلیقه در انتخاب ماشین نیز تاثییر بسزای دارد. شرکت خودرو سازی هیوندا مدتی است که بازار اروپا را هدف خود قرار داده است و محصولی که با هدف جلب توجه اروپایی ها وارد بازار کرده است هیوندا i40 نام دارد.بعضی از افراد این خودرو را با خودرو سوناتا مقایسه میکنند که لازم است بگوییم اگر هم سوناتا باشید سوناتایی با فرهنگ اروپایی است.

معرفی هیوندای i40

نام گذاری هیوندا نیز،نامگذاری بسیار هوشمندانه است و فقط یکی از اسامی امریکایی نمی باشد.در نامگذاری هیوندا i40 از مننطق ریاضی استفاده شده است اگر بخواهم دقیق بگویم به این صورت است که هیوندا i40 خود را این گونه معرفی میکند؛من یک هیوندا هستم که از i30 بزرگتر و از i45 نیز کوچک تر می باشم.بسیاری از برند ها در نامگذاری خودرور از این روش استفاده میکنند.

چندوقتی است که هیوندا i40 در دو مدل مختلف استیشن واگن و سدان وارد خیابان های ایران شده است.بر خلاف این که مدل استیشن این ماشین فضای زیادی دارد و برای ایرانی ها که علاقه زیادی به سفر های جاده ای دارند بسیار مناسب است ولی نتوانست توجه ایرانی ها را به خود جلب کند.

عاملیت مجاز هیوندا

سایت امداد خودرو 021 توانسته با رعایت تمام استاندار ها و شرایط  عاملیت مجاز هیوندا را کسب کند برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

موتور هیوندای i40

افراد زیادی باور دارند که موتور 1999 سی سی هیوندا i40 ،از نظر قدر و حجم موتور شباهت بیشتری به الانترا دارد تا سوناتا ولی چیزی که اعداد و ارقام نشان میدهد چیز دیگریست؛این موتور 2 لیتری قادر است با همین حجم قدرتی حدود 175 ایب بخار در دور 6500 ارائه دهد که این نشان میدهد که این متور تقریبا با موتور سوناتای 2.4 لیتری برابری میکند.

در ساخت موتور i40 از تکنولوژی جدید استفاده شده که با تزریق مستقیم سوخت باعث می شود راندمان بالا تری به نسبت موتور های قدیمی داشته باشد.در این فناوری سوخت به طور مستقیم به داخل سیلندر پاشیده میشود و این باعث می شود کنترل بیشتری روی احتراق داشته باشد و همین عمر باعث بالا رفتن قدرت با مصرف پایین تر می شود.

تعمیر هیوندا

خودرو های خارجی به نسبت خودرو های داخلی متور های متفاوت تری دارند و برای تعمییر موتور آن ها نیاز به افراد متخصص می باشد.شما با مراجعه به سایت ما می توانید بهترین افراد برای تعمیر  خودرو های خارجی به خوصوص خودرو هیوندا را داشته باشید.

قیمت روز هیوندای i40 در بازار ایران

قیمت خودرو هیوندا i40 مانند تمایی خودرو ها دیگر با بالا رفتن قیمتارز ،نوسانات زیادی دارد.شما زمانی که به دنبال هیونداi40  کار کرده باشید متوجه اختلاف قیمت بسیار زیادی که فروشنده ها به دلایل مختلف رو ماشین می گذارند می شوید،چند فاکتوری که به طور مستقیم بر روی قیمت ماشن i40 تاثیر میگذارد عبارت است از قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکردو...

تشخیص این موارد از عهده افراد عادی بر نمیاد و حتما باید افراد متخصص تشخیص بدهند و قیمت را تعیین کنند.

هم اکنون قیمت صفر هیونداi40  در ایران 880,000,000 تومان می باشد.

 

امداد هیوندا

مشکلات فنی خودرو عامل نگران کننده ای است برای تمام دارنده های خودرو ،حتما برای تمام شما پیش آمده که در مسیر خودرو شما دچار نقص فنی شود.

سایت امداد خودرو 021 در 24 ساعت شبانه روز آماده امداد رسانی به شما می باشد شما با تماس با امداد خودرو 021 در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید افراد خبره را برای رفع مشکا ماشین خود در کنارتان داشته باشید.

personal veblog

اطلاعات در رابطه با خودرو سازی

ساجده کریمی

نویسنده

5

مقاله

1400/09/08

تاریخ ایجاد